Μια φορά και έναν καιρό, σ' έναν κόσμο μαγικό, γίνονταν πράγματα τρελά!
Ζώα, βάρκες, σπίτια, πλοία, κάνανε την εμφάνισή τους και την παρουσία τους αισθητή.
Ξάφνου φάνηκαν και φρούτα να μιλάνε με γράμματα και αριθμούς, κουβέντα σωστή να έχουν πιάσει για γιορτές.... Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιές!!!
Κάνουν όλοι μαζί μια βόλτα μέσα στο χρόνο, και μόνο μέλημά τους, να φέρουν τα παιδιά μα και τους μεγάλους, στον δικό τους τον φανταστικό κόσμο. Να γελάσουνε, να παίξουνε μαζί μα και να μάθουν, να γίνουνε άνθρωποι σωστοί!!!
Ο κόσμος αυτός ο μαγικός που 'ναι γεμάτος ζωή, χαρά, αγάπη, ήρθε για να κρατήσει συντροφιά σ' όλου του κόσμου τα παιδιά.
Μικροί, μεγάλοι, μαζευτείτε όλοι λοιπόν, έχοντας μαζί σας τη φαντασία και την αγάπη για οδηγό.

Καλό Ταξίδι σας λοιπόν, στον κόσμο αυτόν τον μαγικό. Που κάνει κάθε όνειρο να μοιάζει αληθινό!!!

ΚΑΛΩς ΗΡΘΑΤΕ στην ΟΝΕΙΡΟΧΩΡΑ!!!

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Διαθεματικό " Ανακύκλωση

                                                           ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

Γραφή

α) Αντιγράφουμε όπως μπορούμε την λέξη " Αναλύκλωση "
β) Αντιγράφουμε όπως μπορούμε συνθήματα για τη σωτηρία των ζώων, των θαλασσών γενικότερα για την σωτηρία το περιβάλλοντος.
γ) Η ιστορία ενός ζώου. Μέσα από σειρά εικόνων φτιάχνουμε μια δική μας ιστορία και η δασκάλα την καταγράφει.

Ανάγνωση

α) Αναγνωρίζουμε τις λέξεις γυαλί, χαρτί, πλαστικό σε έντυπα ανακύκλωσης.
β)Λίστα με το πώς θα έπρεπε να φερόμαστε απέναντι στο περιβάλλον.

Προφορική Επικοινωνία 

α) Συζήτηση πώς συμπεριφέρεται ο κόσμος σχετικά με τα σκουπίδια. Συμφωνούμε; Τι κάνουμε εμείς οι ίδιοι; Τι θα αλλάζαμε;
β) Συζήτηση "Πώς ρυπαίνουν οι άνθρωποι τον κόσμο μας; "
γ) Πληροφορίες για τις οργανώσεις που προστατεύουν περιβάλλον και ζώα.
δ) Συζήτηση αξίας φιλίας μεταξύ ζώων και ανθρώπων.

Μαθηματικά

α) Ομαδοποιούμε τα αντικείμενα σύμφωνα με το υλικό τους. λίγο πριν τα πάμε για ανακύκλωση.

Μουσική

α) Ακούμε μουσική από διαφορετικά μουσικά όργανα και όχι από αυτά που έχουμε συνηθίσει. ( κρουστά από τενεκέδες, πνευστά από μπουκάλια κλπ κλπ

Παιδική Λογοτεχνία

α) Ιστορίες σχετικές με το θέμα της Ανακύκλωσης
" Το πράσινο εργοστάσιο"
"Στο δάσος"
"Η χελωνίτσα"
"Η βαλίτσα της χελώνας"

Γεωγραφία

α) Ανακαλύπτουμε στον χάρτη δάση της Ελλάδας.
β) Βρίσκουμε στον χάρτη της Ελλάδος περιοχές στις οποίες βρίσκονται ζώα που κινδυνεύουν με εξαφάνιση.

Βιολογία

α) Συζητάμε για τις επιπτώσεις μιας πυρκαγιάς στα ζώα και στο περιβάλλον γενικότερα.
β) Πληροφορίες για ένα ζώο που έχει εξαφανιστεί. (Δεινόσαυροι κλπ)
γ) Συμμετέχουμε στην αναδάσωση μιας περιοχής.

Εικαστικά

α) Φτιάχνουμε τους δικούς μας κάδους Ανακύκλωσης για την τάξη μας.
β) Κατασκευή χελώνα caretta-caretta από τσόφλι καρυδιού.
γ) Κατασκευή φώκια
δ) Κατασκευή δεινόσαυρος
ε) Ομαδικό κολάζ για την Ανακύκλωση
στ) Κατασκευή Δάσος με τα ζώα που κινδυνεύουν να χαθούν.
ζ) Φτιάχνουμε το σηματάκι της ανακύκλωσης.

( Το συγκεκριμένο θέμα μπορεί να συνδυαστεί πολύ ωραία με το θέμα για τα ζώα που κινδυνεύουν με εξαφάνιση...)

                                      ΣΤΟΧΟΙ
Γραφή

α) Να αντιγράψουν όπως μπορούν τις λέξεις που του δίνονται.

γ) Να συνδυάσουν τις εικόνες και βάζοντας τη φαντασία τους να δημιουργήσουν μια δική τους ιστορία.

Ανάγνωση

α) Να αναγνωρίσουν τις λέξεις μέσα σε προτάσεις.
β) Να υπαγορεύσουν τους τρόπους καλής συμπεριφοράς απέναντι στο περιβάλλον.

Προφορική Επικοινωνία

α) Να μάθουν να συζητούν, να ανταλλάσσουν απόψεις και να μοιράζονται ιδέες.
β) Να μάθουν πληροφορίες για τις οργανώσεις που προστατεύουν το περιβάλλον.

Μαθηματικά

α) Να μάθουν να ομαδοποιούν τα αντικείμενα σύμφωνα με το υλικό τους.

Μουσική

α) Να γνωρίσουν καινούργιες μουσικές και να ευχαριστηθούν ακούγοντάς τες.

Παιδική Λογοτεχνία

α) Να διασκεδάσουν αλλά και να μάθουν μέσα από τις ιστορίες που θα ακούσουν.

Γεωγραφία

α) Να ανακαλύψουμε στον χάρτη τις περιοχές τις οποίες αναζητάμε. Να μάθουμε να χρησιμοποιούμε τους χάρτες.

Βιολογία

α) Να γνωρίσουν τις καταστροφικές επιπτώσεις της πυρκαγιάς στο περιβάλλον μας.
β) Να γνωρίσουν πληροφορίες για ένα ζώο που εξαφανίστηκε, πώς το περιβάλλον συνέβαλε σε αυτό κλπ.
γ) Να συμμετέχουν στην αναδάσωση μιας περιοχής. Να συμβάλλουν στην αναζωογόνηση του πρασίνου στη πόλη τους.

Εικαστικά

α) Να δημιουργήσουν και να φτιάξουν με νέα υλικά. Να πειραματιστούν και να συνεργαστούν ώστε να φτιάξουν κάτι όλοι μαζί.